![]() |
Robin - Training - Printable Version +- Running Information Forums (https://www.time-to-run.com/forums) +-- Forum: The Training Zone (https://www.time-to-run.com/forums/Forum-The-Training-Zone) +--- Forum: 10K Training Feedback (https://www.time-to-run.com/forums/Forum-10K-Training-Feedback) +--- Thread: Robin - Training (/Thread-Robin-Training) |
Robin - Training - TheEd - 14-06-2010 you mustn't do the 1000's tomorrow if you did 18km today but rather on Wednesday for the future it would be best to have your long run on a Sunday or sometimes even a Saturday .. let me know how you feel tomorrow after the long run as a rest day can be taken if tired Thanks TheEd Robin - Training - robin.lagerqvist - 15-06-2010 Hej ! Liten rapport frÃÂ¥n dagens intervallträning, utfördes klockan 18.00 i motionsslingan i Sandskogen. (In the forest) Var trött efter intervallerna men hade inte ont nÃÂ¥gonstans. Uppvärmning: jogg 2.5km = 12.42 Intervaller: 1km 3.42 1km 3.38 1km 3.42 1km 3.39 1km 3.40 1km 3.40 Nervarvning: Nerjogg 2.5km = 13.24 Robin - Training - TheEd - 15-06-2010 nice session Robin .. now you can relax things up easy 10km on Wednesday with Thursday a light 20 minutes and REST Friday followed by RACE Saturday keep things relaxed TheEd Robin - Training - robin.lagerqvist - 17-06-2010 Hej ! IgÃÂ¥r kväll (16/6) sÃÂ¥ sprang jag 31 min ungefär 6km lugn jogg. Idag (17/6) sÃÂ¥ blev det 1h och 2min lugn löpning vilket innebär 12km. Imorgon blir det vila hela dagen och pÃÂ¥ lördag sÃÂ¥ ska jag springa ett landsvägslopp pÃÂ¥ 10km i Lund. //Robin Robin - Training - TheEd - 17-06-2010 enjoy the race Robin for the future, rather put the longer run before the shorter run so on the 16th - 12km and the 17th 6km but we will work more on this in the future no running tomorrow TheEd Robin - Training - robin.lagerqvist - 18-06-2010 Vila, har kommit hem frÃÂ¥n jobbet, ska nu bara vila och ta det lugnt och dricka mycket. Tänker även titta pÃÂ¥ fotboll när det börgar närma sig. Robin - Training - robin.lagerqvist - 19-06-2010 Hej ! Sprang idag tävling och gjorde ett riktigt dÃÂ¥ligt resultat som vanligt, tycker det händer lite ofta. Sprang 10km landsväg pÃÂ¥ 39.43 ...inte särskilt bra. Men det är bara att se fram i mot nästa träningsvecka. // Robin Robin - Training - TheEd - 19-06-2010 Vi mÃÂ¥ste bara hitta en bra balans till dig, Robin, och det kommer säkert att bli bättre. Hälsningar TheEd Robin - Training - robin.lagerqvist - 20-06-2010 Idag sprang jag bara drygt 30min lugnt. Kändes bra men var lite tung i bÃÂ¥de ben och huvud. Jag vet att man inte ska förvänta sig nÃÂ¥gra snabba resultat...men är ändÃÂ¥ lite besviken och deprimerad sen igÃÂ¥r. - Du skrev att vi mÃÂ¥ste hitta en balans i men träning, tycker att du har hel rätt i detta. Men jag har ju jobbat med det i 3 ÃÂ¥r utan nÃÂ¥gon framgÃÂ¥ng. SÃÂ¥ jag vet inte riktigt hur man ska gÃÂ¥ till väga? Robin - Training - robin.lagerqvist - 21-06-2010 Sprang idag pÃÂ¥ kvällen 12km pÃÂ¥ 1h och 1 min (5.05 min/km). Riktigt svalt och skönt väder att springa i men är lite tung i benen, men var ändÃÂ¥ skönt att springa. - Imorgon väntar korta intervaller 400m x 10. //Robin |